loading...
من و درد عشق
معین بازدید : 2 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (0)

همراه با طرح شنبم

خرید آموزش زبان انگلیسی برای محیط کار

 

 

 

تا به حال شاید متدهای مختلفی را برای آموزش زبان انگلیسی امتحان کرده باشید اما شاید نتایج لازم از آنها را نگرفته باشید.امروز با مجموعه ای با نام اموزش انگلیسی برای محیط کار در خدمت شما هستیم تا با جدید ترین و به روز ترین متد های دنیا شما را در کمترین زمان ممکن به سطح بالایی در این زمینه برسانیم.این مجموعه دقیقا بروی روش هایی کار کرده است تا شما بتوانید راحت و بدون کمترین مشکلی در محیط کار خود به زبان انگلیسی مکالمه نمایید.مجموعه فوق را می توانند دانش اموزان و دانشجویان و کلیه عزیزانی که دوست دارند در محیط کار خود به صورت انگلیسی حرف بزنند  تهیه کرده و بر اساس آموزش ها و متدهای ان عمل نمایند.از جذابیت های خاص این مجموعه می توان به موضوعات مختلف درون آن اشاره کرد که به نوعی کاربر را جذب خود کرده و قدرت یادگیری شما را بالا می برد.فروشگاه سامان خرید مجموعه فوق که از جمله انتشارات آکسفورد است را به صورت خرید اینترنتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

 

  شما با تمرین و استفاده از این روش می توایند اعتماد به نفس خود را بالا برده و در لحظاتی که نیاز است براحتی و به صورت کاملا روان انگلیسی حرف بزنید.ما سعی کرده ایم تا مجموعه ای از بهترین ها را در کنار هم قرار دهیم تا شما زبان اموز عزیز بهترین نتیجه را حاصل نمایید.در بخش خرید آموزش زبان انگلیسی مجموعه های مختلفی همچون انگلیسی را قورت بده  را در سایت قرار داده ایم که به نوبه خود در کنار این محصول می تواند مکمل خوبی برای شما به حساب اید.همین الان می توانید برای تهی این مجموعه ارزشمند با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.همچنین با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید این مجموعه آموزش زبان انگلیسی را با کیفیت بالا درب منزل خود دریافت کرده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

اکنون فرصت ان رسیده تا برای همیشه از این غول بی شاخ دم انگلیسی رهایی پیدا کنید و یک بار  با یک متد معتبر کار را تمام کنید. شما می توانید آموزش زبان انگلیسی را به صورت کامل و حرفه ای و بدون هیچگونه کمی و کاستی توسط این روش فرا گرفته و به صورت روان مکالمه نمایید. تنها به خودتان و میزان تلاشی که باید انجام دهید باز می گردد.همین الان سفارش خود را ثبت کنید و کار امروز را به فرادا نسپارید و با تلاش و کوشش و کمی همت مطمئن باشید می توانید شما هم تسلط کامل به انگلیسی داشته باشید.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

توضیحات زیر درباره این محصول به نقل از سایت می باشد:

 

مجموعه آموزشی انگلیسی برای محیط های کاری

این یک مجموعه ایده ال برای دانش آموزان

پیشه کار و شاغل که نیاز دارند در

محیطهای کاری و مسافرت و روابط اجتماعی به انگلیسی

با دیگران ارتباط برقرار کنند

این مجموعه با مطالب و موضوعات متعدد بین المللی

و جالب زبان آموز را جذب خود کرده و علاقمند می کند

قسمت Focus On Functions در هر درس به دانش آموز

که چگونه با اعتمادبه نفس بالا در موقعیت های مختلف کاری

نظیر خوشامد گویی به یک باردیدکننده یا شرکت کردن

در یک بحث ارتباط برقرار کند

این مجموعه از انتشارات آکسفورد می باشد.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:22  توسط کیارزش  |  نظر بدهید

قسمت های هر برج خنک

خرید آموزش ۱۰۲ زبان دنیا

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی با جدیدترین و علمی ترین متدهای روز دنیا می تواند تحول عظیمی در امر یادیگری شما انجام دهد.آیا دوست دارید  که نه تنها زبان انگلیسی بلکه سایر زبان های زنده دنیا را نیز به راحتی متوجه شوید؟ آیا تا کنون به فکر افتاده اید تا سنت شکنی کرده و به جز انگلیسی زبان هایی همچون آلمانی و یا فرانسوی و… را یاد بگیرید.؟ شاید در سوال اول  بگوید که این امر بسیار دشوار و شاید برای خیلی ها غیر ممکن باشد. اما امروز در فروشگاه سامان خرید ما با متدی جدید و روشی بسیار ویژه در خدمت شما علاقه مندان هستیم. شما با خرید اموزش ۱۰۲ زبان زنده دنیا براحتی  ودر کمترین زمان ممکن می توانید بهترین نتیجه را حاصل نمایید.شما از این با داشتن این مجموعه ارزشمند نه تنها انگلیسی بلکه سایر زبان های دیگر را می توانید فرا بگیرید.

 

 

 

در این متد از روش های صوتی و تصویری لغات برای درک بهتر استفاده شده است.شما تلفظ صحیح لغات را توسط سخنگوی بومی هر کشور خواهید شنید و در واقع به صورت کاملا عملی زبان های مختلف به شما آموزش داده خواهد شد.همچنین این امکان در این نزم افزار فراهم شده است که بعد از شنیدن تلفظ لغات صدای خودتان را ضبط کرده و تفاوت آن دو را با هم مقایسه نمایید.ما در فروشگاه سامان خرید امکان خرید اینترنتی را برای شما علاقه مندان فراهم نموده ایم همین الان براحتی می توانید اقدام به ثبت سفارش خود نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.همین الان برای خرید این مجموعه آموزش زبان انگلیسی و دیگر زبان های دنیا می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید. و یا می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کنید.

محصولی که از ما می خرید دارای گارانتی بوده ودر حین ارسال اگر اتفاقی برای آن رخ دهد قطعا به صورت رایگان برایتان تعویض خواهیم کرد. همچنین شما می توانید با استفاده از متد فوق مدت زمان یادگیری خود را کاهش داده و در نتیجه با سرعت بیشتری  به ادامه مسیر خود بپردازید.

متدهای مختلفی  برای آموزش زبان انگلیسی موجود می باشند و هر کدام ادعا می کننند که بهترین روش را برا این امر ارائه می دهند. اما مجموعه فوق به گواه کاربران توانسته حرف جدیدی را برای گفتن ارائه دهد و مورد استقبال کثر زبان اموزان نیز قرار گرفته است.شما هم می توانید یک بار از این روش استفاده کنید و نتیجه انرا در امر یادیگری خود مقایسه نمایید.ما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا از بهترین و معتبر ترین متدهای آموزش زبان انگلیسی برای شما علاقه مندان استفاده کنیم.

 

 

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

در زیر توضیحاتی که برگرفته از سایت سی دی پرشین بوده را برای شما اورده ایم:

 

 

آموزش دور دنیا با ۱۰۲ زبان

مجموعه فوق العاده گرانبهای آموزش ۱۰۲ زبان زنده جهان

این برنامه از روش های صوتی و تصویری و لغات

نوشته شده برای کمک به یادگیری زبان شما استفاده می کند

میتوانید تلفظ هر لغت را توسط یک سخنگوی بومی زبان بشنوید

بعد از شنیدن تلفظ لغت شما میتوانید صدای خود را ضبط کنید

و بعد تفاوت هر دو را بشنوید

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:21  توسط کیارزش  |  نظر بدهید

آموزش ۳۵ زبان زنده

خرید آموزش ۳۵ زبان زنده دنیا به روش پیمز لر

 

 

آموزش زبان انگلیسی با روشی که در این متد خواهید دید بسیار روان تر از گذشته و راحت تر از قبل خواهد بود.یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان های زنده دنیا چیزی نیست جز روش پیمز لر. در این روش شما با مجموعه ای از فایل های صوتی آموزشی  و کتاب های دیکشنری پیشرفته  که مخصوص واژه نامه بوده  روبرو هستید و قطعا با شیوه نوینی که در ان به کار رفته است می توانید هر کدام از زبان های زنده دنیا را که مد نظر دارید شروع به یادگیری و اموزش کنید.در روش pimsleur شما با زبان های زنده دنیا آشنا خواهید شد.زبان هایی که در این محصول یاد خواهید گرفت به شرح ذیل می باشد:

شما در این مجموعه ارزشمند نه تنها می توانید به آموزش زبان انگلیسی بپردازید بلکه به ۳۵ زبان زنده دیگر نیز تسلط خواهید یافت. مهمترین نکته این مجموعه متد بسیار خاص و منحصر به فردی است که در آن به کار رفته و قطعا می تواند برای شما بسیار مفید و موثر باشد. همین الان می توانید با ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.همچین اگر می خواهید از طریق سایت خرید کنید کافییه بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایدی و فرم سفارش را پر کنید.

 

 

 

 

 

 

با مجموعه آموزش زبان انگلیسی فوق براحتی نه تنها انگلیسی بلکه چندین زبان زنده دیگر را می توانید فرا بگیرید. فقط باید رد این راه کمی تلاش و پشتکار کنید و کمی صبور باشید.ما در مجموعه سامان خرید سعی کرده ایم تا بهترنی ها را برای شما قرار دهیم.روشی نوین که می تواند  در امر یادگیری زیان تحولی عظیم بوجود اورد.همین الان خرید کنید ودر کمتر از چند این مجموعه ارزشمند را درب منزل دریافت کنید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:21  توسط کیارزش  |  نظر بدهید

ساعت فروشی

آموزش انگلیسی بی بی سی

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی را تنها با متدی مدرن و به روز فرا بگیرید و از دیگر روش های متفرقه برای این کار پرهیز نمایید.همه اساتید و بزرگان زبان گروه follow me  و محصولات اموزشی آنرا می شناسند. مجموعه اموزشی فوق نیز یکی از آخرین کارهای این گروه است که با روشی کاملا نوین و بسیار کاربردی به آموزش زبان انگلیسی می پردازد و طوری برنامه ریزی شده که شما را در کمترین زمان ممکن به صورت کاملا علمی و عملی آموزش دهد.شما از این پس می توانید امیدوار باشید تا با کار کردن این مجموعه ارزشمند در امر یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.مجموعه مکالمه انگلیسی فوق از دو قسمت مبتدی و پیشرفته تشکیل شده است و دقیقا خواست های شما زبان آموزان را می تواند اجرا نماید.همچنین در روند آموزشی این اثر از ۳۰ بخش مجزا تشکیل شده که هر کدام به قسمتی خاص از آموزش می پردازند و به شما کمک می کنند تا هر چه سریعتر یه یک حرفه ای تبدیل شوید.شما در این مجموعه ۳۰ بخش مجزا را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از سه قسمت تشکیل شده اند.مجموعه ای متفاوت که قطعا می تواند کمک فراوانی به شما در این زمینه نماید.

 

 

 

 

 

فروشگاه سامان خرید برای شما عزیزان امکان خریداینترنتی و تحویل درب منزل را فراهم کرده است و هر زمان که بخواهید می توانید نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را کامل کنید.گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

همین الان می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید و یا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و این مجموعه آموزش زبان انگلیسی ارزشمند را سفارش دهید.بعد از دریافت کالا  می توانید وجه آنرا به مامور پست بپردازید.فقط کافیست تا در طول مدت آموزش کمی تلاش و پشتکار خود را افزایش دهید تا بتوانید در نهایت به تسلط بالایی در این زمینه دست یابید.

 

در زیر به توضیحات کامل تری درباره این محصول برگرفته از سایت سی دی پرشین پرداخته ایم.

روش این مجموعه به این شکل است که در هر بخش شما را قدم به قدم بیشتر با زبان انگلیسی آشنا می کند و در نهایت پس از گذراندن کل دوره، شما سطح متوسطه زبان انگلیسی را به اتمام رسانده اید و آماده شرکت در آزمون هایی نظیر TOEFL و IELTS خواهید بود.

 

آموزش زبان انگلیسی در بی بی سی

 

هر سطح آموزشی شامل سه بخش اصلی می باشد که در هر بخش تشکیل میشود:

۱ – در هر بخش و در بخش اول، Presentation قرار دارد که شرایط زندگی روزمره را به صورت تصویری به شما نشان می دهد. اشخاصی که در این بخش ویدئویی قرار دارند، با لهجه british صحبت می کنند. بنابراین برای یادگیری آکادمیک زبان انگلیسی بسیار مطلوب خواهد بود. دانشجویان می توانند انتخاب کنند که مجموعه را با زیر نویس انگلیسی ببینند یا بدون زیر نویس.

۲ – در بخش دوم هر بخش اصلی، دوره آموزشی گرامر و لغات است. که به شرح و بررسی نکات مهم در خصوص presentation ارائه شده در بخش قبل می پردازد.

۳ – در بخش سوم تمارین قرار دارند که به لطف طراحی هوشمندانه مجموعه، پس از گذراندن بخش اول و دوم هر سی دی، تمارین نکات را در ذهن شما ثبت می کنند و به شما تظمین می دهند که دیگر آن نکات و آن لغات را فراموش نکنند.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:20  توسط کیارزش  |  نظر بدهید

ترجمه لغات انگلیسی

نرم افزار یادگیری لغات انگلیسی

 

 

آموزش زبان انگلیسی زمانی میسر می شود که ابتدا بتوانید دایره لغات انگلیسی خود را افزایش دهیدیکی از چیزهایی که شما برای یادگیری هر چه بهتر زبان انگلیسی به آن نیاز دارید این است که دایره لغات انگلیسی خود را که حفظ کرده اید و یاد گرفته اید را بالاتر ببرید. اگر شما با لغات مهم و ضروری که هر روزه در  مکالمه انگلیسی استفاده می شود آشنایی داشته باشد تقریبا می توان گفت که قدم بزرگی را برای ادامه روند پیشرفت خود برداشته اید.ما در فروشگاه سامان خرید با مجموعه اموزش لغات انگلیسی این فرصت را برای شما فراهم کرده ایم تا در کمترین زمان ممکن بتوانید مهمترین کلمات این زبان را فرا گرفته و براحتی از انها در مکالمات خود استفاده نمایید. امکان خریداینترنتی  و ارسال درب منزل برای این محصول وجود دارد و می توانید ابتدا  محصول را خرید کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در واقع واقعیتی که وجود دارد شما اگر می خواهید مهرات بالایی در نگارش و صحبت کردن و درک مطلب بدست آورید تنها راه عملی ان این است که بتوانید در زمینه آموزش زبان انگلیسی دایره لغات خود را افزایش دهید.

 

 

 

 

 

شما با یادگیری این ۴۰۰۰ لغت زبان انگلیسی قطعا مهارت خود در مکالمه را افزایش خواهید داد.یکی از مهم ترین مشکلاتی که زبان اموزان ایرانی با آن همیشه روبرو هستند همین عدم توجه به یادگیری کلمات و لغات مهم می باشد.پس با کمی تلاش و در اختیار داشتن این مجموعه ارزشمند می توانید خیلی زود به سطح بالایی از آموزش زبان انگلیسی دست یابید.دقت کنید که یاد گرفتن هر لغتی به درد نمی خورد. شما باید مجموعه ای کاربردی ترین و پر استفاده ترین لغات معمول در محاوره انگلیسی را فرا بگیرید و در این مجموعه دقیقا می توانید به این هدف برسید.کافیست تا با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

 

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

در زیر توضیحاتی درباره این محصول برگرفته از سایت برای شما در نظر گرفته ایم

 

ترجمه لغات انگلیسی

 

مجموعه ۴۰۰۰ لغت اصلی زبان انگلیسی در واقع نمونه صوتی از مجموعه ای از ۶ جلد کتاب آموزش زبان انگلیسی است. این مجموعه برای لغاتی که بیشترین استفاده را در زبان انگلیسی دارند طراحی شده است. لغاتی که جد%NB/KA/DB� از آسانی یا سختی، در زندگی روزمره بسیار به کار می روند.

لغات مجموعه محدودیتی ندارند و هم در زبان نوشتار و هم در زبان گفتار استفاده می شوند. بنابراین دانستن این مجموعه ۴۰۰۰ لغت، شما را به مرحله جدیدی از یادگیری زبان انگلیسی هدایت میکند.

 

 

 

 

همچنین از این مجموعه ارزشمند برای عزیانی که می خواهند هر چه سریع تر در زمینه آموزش زبان انگلیسی به پیشرفت قابل توجهی برسند می توانید به عنوان یک هدیه فوق العاده کاربردی برای آنها ساتفاده نمایید.متدها و مجموعه های مختلفی در این زمنیه وجود دارند اما ما سعی کرده ایم تا یکی از بهترنی ها و موثرترین ها رابرای شما انتخاب و در سابت قرار دهیم.شما با استفاده از این اموزرش خیلی زود هم دایره لغات انگلیسی خود را فازایش داده اید و هم به صورت کلی در زمینه آموزش زبان انگلیسی تسلط بالایی خواهید یافت.

 

هر درس از مجموعه، ۲۰ لغت جدید را به صورت صوتی آموزش می دهد. لغات در مثالهای گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند تا محل درست استفاده از آنها را یاد گرفته و نحوه صحیح استفاده را بدانید.

از این مجموعه می توانید در گوشی موبایل خود و یا در خودرو استفاده کنید و به طور همزمان کلیه مهارت های انگلیسی خود را افزایش دهید.

+ نوشته شده در  شنبه بیست و چهارم خرداد 1393ساعت 11:20  توسط کیارزش  |  نظر بدهید

کتاب داستان زبان انگلیسی

کتاب داستان زبان انگلیسی در ۶ سطح

 

 

یکی از عواملی که می تواند به علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی کمک فراوانی نماید تا به مهارت های بالایی در زمینه زبان دست یابند مطالعه داستان های انگلیسی است. در واقع با این روش به صورت ریشه ای بر فرهنگ و چارچوبیادگیری زبان انگلیسی آشنایی پیدا خواهید کرد و درک معنایی و مفهومی آن برایتان راحت تر خواهد شد.مجموعه داستان های زبان اموز در ۶ سطح مختلف ارائه شده که می توانید بر اساس میزان مهارت خود از سطح بندی مناسب آن استفاده نمایید.پایین و ساده ترین سطح آن مربوط به کودکان و پیش دبستانی ها بوده که به سطح on level معروف است و در آن  به کودک کمک می کند تا با اصطلاخات و روش صیح تلفظ آشنایی پیدا کند.

 

 

 

 

فروشگاه سامان خرید این مجموعه ارزشمند را در یک cd برای شما علاقه مندان آماده کرده است و همین الان می توانید به صورت خریداینترنتی و تحویل درب منزل سفارش خود را ثبت نمایید.هر کتاب که در این مجموعه اموزش گنجانده شده است شامل ۱۰ صفحه بوده و با کلیک بروی آیکون مربوط به هر کدام علاوه بر نسخه pdf صداهای ان نیز شنیده می شود.در زیر توضیحاتی تکمیلی دربراه این محصول برگرفته از سیات سی دی پرشین برای شما قرار داده ایم :

همچنین برای سفارش مجموعه آموزش زبان انگلیسی فوق می توانید با شماره تلفن های ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ یا ۰۹۳۹۲۷۳۹۸۳۸ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی به ثبت برسانید.دقت کنید که اگر می خواهید به تسلط بالایی در زمینه انگلیسی دست یابید می بایست بتوانید به ادبیات ان مسلط شوید و چه چیزی بهتر از اینکه به خواندن داستن های انگلیسی روی بیاورید.روشی که به صورت تضمینی می تواند به شما در این زمینه کمک کند و شما را به مهارت بالایی برساند.

 

گارانتی: بعد از دریافت محصول اگر به هر دلیلی محصول از طرف ما مشکل داشت مثلا (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما مجددا آنرا برای شما ارسال خواهیم کرد…

 

لیست داستان های این مجموعه :

Get Ready
A Kitchen
My Body
The Party
The City
I Can Nap
The Bus
I Like School
Sam Can
Come in the Barn
This Pig
The Pit
It Is for Kip
Where Do I Go?
You Can Go, Ron
Where Is My Hat?
One, Two, Pop, Pop, Pop!
Go, Max, Go!
The Box
We Want a Pet
Get the Hen!
Where Will They Go?
They Do a Good Job
Will Zig Get Well?
In the Tub
The Big Bun
What Do I Have?
Pup on the Go
Tim Will Go
Pam and Hal

 

مجموعه ی داستان های Leveled Readers سطح ۲

مجموعه کتاب های Leveled Readers به شما امکان مطالعه هر نوع کتابی را در مقطع خودتان میدهد و میتوانید از آنها در سطوح مختلف کلاس های درسی استفاده کنید. سطح ۲ این کتاب نیز در راستای آموزش زبان آموز در کسب مهارت روان خوانی، استقلال در خواندن و کسب انگیزه برای خواندن داستان کمک میکند تا در نتیجه زبان آموز در هدف خود موفق شود. هر کتاب شامل ۱۰ صفحه میباشد که نکته ی جالب آنها این است نکته قالب توجه این است که صداها بر روی PDF ها تعبیه شده است و با کلیک برروی آیکون مربوطه شنیده می شود.

لیست داستان های این مجموعه :

Let’s Help!
In the Van
Jill Can Dig
Mack Can Tap!
Jack and Mom
The Pond Map
Who Will Help?
Liz Can Mix
A Puppy Can’t Clap
Cliff’s Feet
Hidden in the Forest
The Bag of Gold
A Kitten Grows
A Card for Mark
Amy Hest
Always Room for More
Can Animals Paint?
Sand Surprise
An Insect Tale
In the Snow
Jake Runs Away
Let’s Play Ball
On the Way to the Park
The Mystery of the Missing Cat
Animals of the Forest
Little Pup Goes Down the Road
Edmund and Drum and the Baby Turtles
Apple Pie
The Camping Trip
Duck’s Visit

 

 

مجموعه ی داستان های Leveled Readers سطح ۳

مجموعه کتاب های Leveled Readers به شما امکان مطالعه هر نوع کتابی را در مقطع خودتان میدهد و میتوانید از آنها در سطوح مختلف کلاس های درسی استفاده کنید. سطح ۳ این کتاب نیز در راستای آموزش زبان آموز در کسب مهارت روان خوانی، استقلال در خواندن و کسب انگیزه برای خواندن داستان کمک میکند تا در نتیجه زبان آموز در هدف خود موفق شود. هر کتاب شامل ۱۰ صفحه میباشد که نکته ی جالب آنها این است نکته قالب توجه این است که صداها بر روی PDF ها تعبیه شده است و با کلیک برروی آیکون مربوطه شنیده می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 82