loading...
من و درد عشق
معین بازدید : 3 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودک

 

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودکان -آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می شود به کودکان در همان سن کم یک زبان دیگر را آموزش داد؟ اگر دوست دارید تا فرزندان شما نسبت به هم سن و سال های خود در آینده عقب نیافتند باید از همین الان به فکر آموزش های پایه باشید.در مجموعه ای که امروز به شما معرفی می کنیم می توانید براحتی آموزش زبان انگلیسی را به کودکان داده و انها را به زبان بین المللی دنیا مسلط نمایید.کودکان در سنین کم سرشار از انرژی یادگیری می باشند و به خاطر همین موضوع می توان از این قابلیت انها استفاده کرده و زبان انگلیسی را به انها اموزش داد.

اما برای این کار متد های مختلفی وجود دارد و ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده ایم یکی از بهترین متد های آموزشی در این زمینه را اماده و در اختیار شما علاقه مندان قرار دهیم.شما برای خرید اموزش زبان کودک همین الان می توانید از طریق فروشگاه ما اقدام نموده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مجموعه سعی شده است بر پایه اشکال، فیلم های آموزشی، انیمیشن ها و کارتون های بسیار زیبا و دوست داشتنی موارد مهم و ضروری را به کودکان اموخت.

در این مجموعه با استفاده از شخصیت های محبوب کارتونی و تکنیک های روانشناسی پیشرفته قدم به قدم به کودک شما زبان انگلیسی را اموزش داده می شود.

 

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودک

از خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- متشکل از موضوعات درسی: سلام و احوال پرسی، خانواده، دوستان، تبریک، تولدت مبارک، دوستی حیوانات، روز و شب، بازی کردن، اعداد، اعضای بدن، میهمانی، سفر کردن، غذا، جنگل، چهره‌های خندان، رنگها، حیوانات وحشی، موسیقی، سرزمین پریان و …
- آموزش از طریق تماشای فیلم با استفاده از عروسک های محبوب کودکان و گوش فرا دادن به سخنان گوینده

- آموزش از طریق تماشای انیمیشن و کارتون های جذاب با استفاده از شخصیتهای کارتونی محبوب کودکان

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودک توسط 31 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=======================================================

خرید اینترنتی آموزش مهاجرت به کانادا

خرید اینترنتی آموزش مهاجرت به کانادا

 

آیا دوست دارید تا با قوانین مهاجرت به کانادا آشنا شوید؟ آیا شما هم از آندسته از کسانی هستید که دوست دارید در آینده به یکی از کشور های اروپایی مهاجرت کنید؟ ما برای رفع نیاز شما عزیزان یکی از بهترین مجموعه های آموزشی که درباره قوانین مهاجرت می باشد را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ آماده کرده ایم و شما براحتی می توانید با تهیه و مطالعه آن  مقدمات مهاجرت به دومین کشور بزرگ جهان را اماده کنید.

در این مجموعه کلیه قوانین مهاجرت به کانادا ذکر شده است از جمله جدیدترین اطلاعات کاریابی و تحصیل در کانادا و همچنین نحوه سرمایه گذاری در این کشور و مهمترین موضوع امور مربوط به تازه وارد ها.شما اگر واقعا تمایل دارید به کانادا مهاجرت نمایید همین الان می توانید با خرید مجموعه فوق بسیاری از سوالات خود را در این زمینه جواب دهید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

کانادا یکی از پیشرفته ترین و زیباترین کشورهای دنیا است که با توجه به وسعت بسیار زیاد آن (دومین کشور بزرگ دنیا برابر کل اروپا) جمعیت بسار کمی در حدود ۳۰ میلیون نفر دارد. به همین علت یکی از مهاجرپذیر ترین کشورهای دنیا میباشد. این کشور شاخصهای زیادی در بین کشورهای پیشرفته دنیا دارد از جمله آنها میتوان به بهترین خدمات پزشکی و بیمارستانی , کمترین میزان جرم و جنایت و سرقت , رفاه و آسایش شهروندان , آزادی های اجتماعی و سیاسی مذهبی , بهترین دانشگاهها و غیره اشاره کرد.
  ما سعی کرده ایم تا در این مجموعه اطلاعاتی کاربردی و مهم را برایتان قرار دهیم از جمله مواردی که می توانید در این مجموعه به ان دست یابید :
۱- کانادا در یک نگاه

۲- اقتصاد کانادا

۳- تحصیل در کانادا

۴- زندگی در کانادا

۵- انواع مهاجرت به کانادا

۶- جدول امتیازات برای مهاجرت متخصصین

۷- سرمایه گذاری در کانادا

۸- کاریابی در کانادا

۹- امور مربوط به تازه واردین

۱۰- قوانین جدید سیتی زن یا شهروندی

۱۱- معرفی بهترین حقوقدانان و وکلا برای تحصیل یا اقامت در کانادا

۱۲- معرفی سایتهای رسمی کانادا و تصاویر بسیار زیبایی از کانادا,…

,…

 

خرید اینترنتی آموزش مهاجرت به کانادا توسط 19 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

=======================================================

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل – آیا دوست دارید تا منزل خود را به بهترین شکل ممکن  دیزاین کرده و از یک دکوراسیون زیبا بهره مند شوید؟ ایا می دانید گاهی با کوچکترین تغییری می توانید چهره ای جدید و منحصر به فرد به دکوراسیون منزل خود دهید؟ امروز ما در  فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ محصولی بسیار کاربردی را اماده کرده ایم با نام ژورنال دکوراسیون منزل. شما با تهیه این محصول و تماشای ان خواهید فهمید که که چگونه با کمترین تغییر و کمترین خرج به دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد  دست یابید.

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

در این ژورنال دکوراسیون منزل شما انواع مدل های کابینت و آشپزخانه و تخت خواب و… را خواهید دید و همچنین با نحوه چیدمان انها بهتر آشنا خواهید شد.اگر دوست دارید تا در کمترین زمان ممکن این محصول را تهیه نمایید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از ردیافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مجموعه دیدنی با عناوینی همچون موارد زیر بیشتر آشنا خواهید شد:

- ژورنال دکوراسیون داخلی

- ژورنال دکوراسیون اتاق بچه

- ژورنال دکوراسیون اتاق خواب

- ژورنال دکوراسیون آشپزخانه

-  میز تلویزیون ,آشپزخانه, دکوراسیون پرده, …

مجموعه ژورنال دکوراسیون منزل به صورت فیلم و تصویر بوده و به بهترین شکل ممکن جدیدترین و زیبا ترین دکوراسیون ها را برای شما به نمایش می گذارد.

همین الان برای خرید این محصول بی نظیر می توانید از مارکت سنتر ۲۴ اقدام نموده و از این پس با اخرین طرح ها و متد های روز دکوراسیونی بی نظیر برای منزل خود ایجاد نمایید.طرح هایی که  حتما در روحیه  اعضای خانواده می تواند تاثیرات بسیار مثبتی  ایجاد کند و باعث تنوع انها شود.

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل توسط 14 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

====================================================

خرید اینترنتی آموزش منشی گری

خرید اینترنتی آموزش منشی گری

 

خرید اینترنتی آموزش منشی گری – آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ای کاش برای منشی گری هم آموزش ی وجود داشت تا قبل از اینکه در جایی مشغول به کار شوید آموزش های لازم را گذارنده و با موفقیت در کارتان ظاهر شوید؟  امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ ما برای شما علاقه مندان به اموزش منشی گری مجموعه ای بی نظیر و تماشایی را اماده کرده ایم.شما با دیدن این مجموعه تمامی اصول منشی گری را خواهید اموخت و بعد از تمام شدن این دوره براحتی هر جایی که برای منشی گری که خواستند ازمون داده و مطمئن باشید که قبول می شوید.

شما در این اموزش منشی گری نحوه تعامل با ارباب رجوع را به طرق مختلف فرا خواهید گرفت و اینکه در شازمان های کوچک و بزرگ و دولتی و خصوصی هر کدام چگونه عمل نمایید یکی از مهم ترنی قسمت های کار هر منشی می باشد.همچنین نحوه لباس پوشیدن و اراستن خود را نیز به صورت رسمی یاد خواهید گرفت تا با بهترین شکل موجود همیشه بر سر کار خود حاضر شوید.ما برای شما علاقه مندان به خرید اموزش منشی گری امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این مجموعه مانند یک فیلم مستند ساخته شده است و سعی شده تا از برترین و مجرب ترین منشی های دنیا الگو برداری شود.و تکنیک های انها را در فیلم به همه علاقه مندان اموزش داده شود.پس اگر واقعا جویای کار هستید ما پیشنهاد می کنیم همین الان با تهیه مجموعه فوق و یادگیری تکنیک های منشی گری  راه را برای خود هموار تر از بقیه نمایید و زودتر به ان چیزی که می خواهید برسید.

 

خرید اینترنتی آموزش منشی گری

ما در این سی دی اموزشی سر فصل هایی همچون موارد زیر را به شما اموزش خواهیم داد:

* رموز موفقیت منشیگری
* خواسته های مدیر
* روابط داخلی پرسنل و برنامه ریزی
* ابزار کار منشی و امور اداری و اصطلاحات رایج
* روابط عمومی
* رازداری و امنیت اطلاعات
* حداقل انتظارات از یک منشی
* تعریف و شرح وظایف منشی
* دانش مورد نیاز منشی گری
* اینترنت ، اصول جستجو بر روی اینترنت و ارسال پست الکترونیک
* مهارتهای یک منشی
* زمینه های کاری
* اهمیت خوب لباس پوشیدن
* چگونگی بهبود بخشیدن رابطه با رئیس
* روشهای بخاطر سپردن اسامی افراد
* رفتار های آزار دهنده رئیس
* روشهای ازبین بردن خستگی کار
.خرید اینترنتی آموزش منشی گری توسط 68 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , ,

=======================================================

خرید اینترنتی آموزش رازهای فتوشاپ

خرید اینترنتی آموزش رازهای فتوشاپ

 

خرید اینترنتی آموزش رازهای فتوشاپ .امروز برای علاقه مندان به نرم افزار فتو شاپ مجموعه ای بی نظیر و منحصر به فرد را آماده کرده ایم که با تماشای ان می توانند به صورت حرفه ای از این پس با نرم افزار فتو شاپ کار نمایند.مجموعه فوق با نام رازهای فتو شاپ معروف بوده و در سه دی وی دی تقدیم شما می شود.در این مجموعه اموزشی به ساده ترین حالت ممکن تکنیک ها و رازهایی از فتو شاپ را برای شما بازگو می کنند که شاید تا کنون در هیچ کتاب و کلاسی انرا نشنیده باشید.در این آموزش دو تن از برترین فتوشاپ کاران جهان اقدام به اموزش شما خواهند کرد.شما با خیال راحت می توانید بعد از یادگیری و تماشای این مجموعه دست به خلق کار های بزرگ بزنید.

خرید اینترنتی آموزش رازهای فتوشاپ

مجموعه Photoshop Top Secret بی شک به گفته کاربران و استفاده کنندگان آن یکی از کامل ترین و راحت ترین مجموعه اموزشی در این زمینه بوده و قطعا اگر زمانی بخواهید در فتوشاپ حرفی برای گفتن داشته باشید حتما نیاز خواهیدد داشت که برای یک بار هم که شده این مجموعه را تماشا کنید.

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به آموزش فتوشاپ امکان خرید پستی مجموعه فوق را فراهم کرده ایم تا براحتی بتوانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما در رازهای فتوشاپ خواهید دید که تمام ریزه کاری و رازهای موجود این نرم افزار بر ملا خواهد شد و دیگر هیچ نکته ای از فتنو شاپ باقی نخواهد ماند که ندانید.وجود سورس ها ومنابع آموزش داده شده در این مجموعه خود یکی از امتیازهای اساسی آن به حساب می آید ؛ چرا که شما هر چه را می بینید می توانید با دستهای خود انجام دهید.

خرید اینترنتی آموزش رازهای فتوشاپ توسط 26 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , ,

=======================================================

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری خلیجی

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری خلیجی

 

اگر دوست دارید تا در حرفه آرایشگری حرفی برای گفتن داشته باشید و بتوانید همه نیازها و مراجهات خود را به بهترین شکل پاسخگو باشید ما پیشنهاد می کنیم با تهیه مجموعه آموزش آرایش خلیجی و تماشای با دقت ان خود را بروز کرده و مدل های بسیار شیک و زیبا را یاد بگیرید.این مجموعه یکی از جدیدترین آموزش های آرایشگری بوده که با کیفیت عالی همچون گذشته تقدیم شما علاقه مندان می شود.هنر آرایشگری دارای نکات ریز و درشت فراوانی بوده و فعالیت در این رشته را کمی دشوار کرده است.از این رو شما همیشه باید بروز باشید و از آخرین مدل های دنیا مطلع باشید.با خرید اینترنتی آموزش آرایشگری خلیجی از این پس تبدیل به یک حرفه ای خواهید شد.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ چندین مجموعه آموزش آرایشگری را برای شما قرار داده ایم و یکی از این مجموعه های اموزش ارایشگری خلیجی می باشد که خانم های آرایشگر می توانند انرا تهیه کرده و از اموزشهای ان نهایت استفاده را ببرند.ما برای شما علاقه مندان امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

خرید اینترنتی آموزش آرایشگری خلیجی

شما در این مجموعه با انواع مدل های کشور های عربی اشنا خواهید شد.از جمله انواع آرایش های چهره و مو جز این مجموعه می باشند.همچنین به صورت تصویری و با کیفیت عالی انواع تکنیک های روز را به صورت کاملا ساده و روان به شما اموزش می دهد.

در این مجموعه شما الگو های برتر کوپ های لبنان-عربی-مراکشی و اروپایی را خواهید دید و همپنین اموزش میکاپ نیز بخشی از این مجموعه ارزشمند می باشد.
 
خرید اینترنتی آموزش آرایشگری خلیجی توسط 42 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5


برچسب:
٬ , , ,

======================================================

خرید اینترنتی آموزش ترتیل قرآن

خرید اینترنتی آموزش ترتیل قرآن

 

خرید اینترنتی آموزش ترتیل قرآن  آیا دوست دارید تا علاوه بر روخوانی صحیح قران انرا به صورت ترتیل و با نوای خوش و زیبا اجرا نمایید؟اگر به دنبال یادگیری ترتیل قرآن هستید ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان مجموعه ای بسیار زیبا با نام ترتیل قرآن استاد پرهیزگار را اماده کرده ایم که قطعا با گوش فرا دادن به این مجموعه می توانید خیلی زود در زمینه ترتیل پیشرفت نموده و به مهارت بالایی دست یابید.شما برای یادگیری ترتیل قرآن در هر سنی که باشید می توانید با کمی تلاش و پشتکار به این مهم دست یابید.ما نیز بر همین اساس امکان خرید پستی این مجموعه را در فروشگاه خود فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.ما به همه قرآن اموزان و علاقه مندان به ان خرید مجموعه فوق و گوش فرا دادن به ان را توصیه می کنیم.

 

خرید اینترنتی آموزش ترتیل قرآن

قسمت هایی از زندگی نامه استاد بزرگ ترتیل قرآن-استاد پرهیزگار:

این مرد بزرگ در سال ۱۳۴۳ در شهر تهران به دنیا امد.او در یک خانواده مذهبی متولد شده بود و از قبل زمینه لازم برای یادگیری قران در او وجود داشت.استاد از همان دوران کودکی با نشان دادن میل و اشتیاق نسبت به یادگیری قران باعث شد تا خانواده به او توجه بیشتری نماید و توسط مادرش اموزش های اولیه داده شد.او از همان دوران کودکی دارای ذهنی باز  خلاق بود خیلی سریع توانست تا در زمینه ترتیل قرآن به پیشرفت بالایی برسد.

استاد پرهیزگار بعد ها در سنین نوجوانی و جوانی  توانست در مسابقات مختلف کشوری به مقام های قابل توجهی برسد و از ان موقع بود که ایشان را به عنوان استاد  قراعت قرآن به صورت ترتیل نام بردند.

 

 

خرید اینترنتی آموزش ترتیل قرآن توسط 72 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , ,

====================================================

خرید آموزش لذت نقاشی باب راس

خرید آموزش لذت نقاشی باب راس

 

خرید اموزش  لذت نقاشی باب راس اگر دوست دارید تا در هنر نقاشی به مهارت بالایی دست یابید همیشه نیاز است تا اساتید بزرگ در این رشته کمک گرفته و الگو برداری کنید.حتما همه علاقه مندان به نقاشی نام باب راس را شنیده اند.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ مجموعه لذت نقاشی باب راس را برای شما عزیزان علاقه مند آماده کرده ایم.برای آموزش نقاشی این مجموعه می تواند کمک بسیار زیادی به هنر جو نماید.شما با خرید لذت نقاشی باب راس می توانید با الگو برداری از این هنرمند بزرگ دست به کار های بزرگی بزنید.کارهایی که باب راس انجام می دهد بسیار زیبا و چشم نواز است.در این مجموعه شما ۱۱ ساعت فیلم آموزشی خواهید داشت به همراه ۱۲ اثر قابل چاپ.شما با باب راس آموزش نقاشی با رنگ روغن را فرا خواهید گرفت و می توانید از نکات ریز و فنی که او می گوید بهره گرفته و خود را حرفه ای تر کنید.این مجموعه با زیر نویس فارسی بوده و برای شما علاقه مندان امکان خرید پستی آنرا نیز فراهم کرده ایم.

 

خرید آموزش لذت نقاشی باب راس

 آموزش نقاشی  را با یکی از بهترین ها جهان شروع نمایید.

شما مجموعه لذت نقاشی را می توانید هم در کایوتر و هم در دستگاه های خانگی تماشا کنید واز ان لذت ببرید.باب راس با سبک و سیاق خاص خود از هیچ همه چیز می شازد و به نوعی خالقی بی نظیر می باشد.او در حین نقاشی با شما به صحبت می پردازد و یکباره بعد از چند دقیقه خواهید دید که از تابلوی سفید روبرویش اثری بی نظیر را خلق کرده است.

بعد از فوت باب راس یکی از دوستانش سبک  و روش او را ادامه داد و هم اکنون به روش باب به هنر جویان علاقه مند اموزش می دهد.درود و سلام  ما به روح لطیف و هنر مند باب راس.

 

خرید آموزش لذت نقاشی باب راس توسط 10 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

=========================================================

خرید اینترنتی آموزش شطرنج

خرید اینترنتی آموزش شطرنج

 

 

اگر علاقه مند به یادگیری شطرنج می باشید و دوست دارید تا در این رشته به مهارت بالای دست یابید و از این پس براحتی تمام حریفان خود را از مقابل بردارید به شما پیشنهاد می کنیم که از آموزش شطرنج فوق استفاده نمایید.این مجموعه اموزشی به شما کمک می کند تا تمام قوانین و نکات لازم و ضروری در مورد شطرنج را فرا بگیرید.شطرنج یک بازی و در واقع یک نبرد فکری می باشد.شما و حریفتان به نبرد افکار مشغول خواهید شد.با خرید اموزش شطرنج می توانید انواع ترفندهای این بازی را یاد گرفته و به موقع از ان در حین بازی استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی آموزش شطرنج

مثلا انواع روش های  تله گذاری

انواع روش های ریسک در بازی

تکنیک های اولیه شطرنج

نحوه قربانی کردن مهره های اصلی

پیش بینی ۱۵ حرکت بعدی حریفتان

طریقه کیش دادن به حریف

بازی شطرنج در یک صفحه که شامل ۶۴ خانه سفید و مشکی بوده شروع می شود.۳۲ خانه مشکی و ۳۲ خانه سفید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.
در این مجموعه شما نکات بسیار مفید و کلیدی را خواهید آموخت که شاید در هیچ جای دیگر تا به حال آموزش دیده نباشید.مطمئن باشید با دیدن آموزش شطرنج فوق براحتی از پس حریفان معمولی و سایر دوستان خود بر خواهید آمد.

 این مجموعه یکی از کامل ترین و روان ترین اموزش هایی است که درباره تکنیک های شطرنج ساخته شده است و براحتی با تماشای ان می توانید خیلی زود به مهارت بسیار بالایی دست یابید.آموزش شطرنج باید از ابتدا به صورت اصولیس و کاملا علمی انجام شود و این محصول می تواند شما را در این زمینه کمک نماید.

 

خرید اینترنتی آموزش شطرنج توسط 13 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

======================================================

خرید اینترنتی آموزش طراحی سایت

خرید اینترنتی آموزش طراحی سایت

 

آیا شما هم دوست دارید سایت خود را خودتان طراحی کنید و بدون انکه نیاز داشته باشید هزینه ای به برنامه نویس دهید هر تغییراتی که خواستید را برای خودتان اعمال کنید؟ ما امروز با کمکم این محصول به شما طراحی سابت را اموزش خواهیم داد.از مزایای این آموزش طراحی سایت این است که بسیار روان و ساده به شما آموزش داده و از همان ابتدا تمام نکات ریز و درشت را به شما آموزش خواهد داد.

زبان اموزش این مجموعه به صورت انگلیسی بوده اما به خاطر آموزش تصویری و قدم به قدم /ان تا به امروز مورد استقبال بسیاری از کاربران ایرانی قرار گرفته است.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید آموزش طراحی سایت فوق را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی کالای خود را انتخاب و سفارش  خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت آن وجه محصول را به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی آموزش طراحی سایت

در این مجموعه ۱۱ دوره اموزشی در نظر گرفته شده است که شما بر اساس نیاز خود هر زمان که خواستید می توانید از هر کدام از دوره ها که خواستید استفاده نمایید.

این خود آموز شامل مواردی همچون:

۰۱٫ مبانی طراحی وب سایت
۰۲٫ فتوشاپ CS3
03. فتوشاپ CS
04. 8 Dreamweaver
05. Dreamweaver MX
06. فرانت پیج ۲۰۰۳
۰۷٫ فرانت پیج ۲۰۰۲
۰۸٫ فلش ۸
۰۹٫ فلش MX
10. اصول HTML
11. HTML پیشرفته
۱۲٫ Publisher

می باشد.شما با تهیه این آموزش طراحی سایت دیگر نیازی به هیچ کتاب و جزوه و یا وسیله کمک اموزشی نخواهید داشت و براحتی می توانید بوسیله همین خود آموز در مدت کوتاهی به مهارت بالایی در طراحی سایت دست یابید.پیشنهادمی کنیم اگر واقعا به دنبال این هدف هستید حتما از این خود اموز هم استفاده نمایید.

 

خرید اینترنتی آموزش طراحی سایت توسط 31 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , ,

=======================================================

آموزش زبان انگلیسی english for you

آموزش زبان انگلیسی english for you

 

اگر به دنبال متدی برای آموزش زبان انگلیسی هستید و دوست دارید تا در سری ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را حاصل نمایید ما پیشنهاد می کنیم تا برای یک بار  هم که شده از آموزش زبان English For You استفاده نمایید. در این مجموعه اموزشی زبان شما بیش از ۸۰ جلسه را برگزرا خواهید کرد و در هر کدام به صورت قدم به قدم با شما تمرین خواهد شد تا به مهارت بالایی دست یابید.زبان انگلیسی را اگر از همان ابتدا با یک متد معتبر و تایید شده کار کنید قطعا می توانید در مدت کوتاهی به نتایج بسیار درخشانی برسید.

متد  آموزش زبان English For You در واقع به صورت شنیداری بوده و کمک بسیاری می تواند به شما زبان آموزان نماید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید اموزش زبان انگلیسی فوق را برای شما علاقه مندان فراهم کرده ایم و هر زمان که خواستید می توانید براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفار ش خود را ثبت کرده و پس از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

آموزش زبان انگلیسی english for you

همانطور که می دانید برای آموزش زبان امروزه متدها و روش های مختلفی وجود دارد به همین منظور قبل از خرید ابتدا تحقیق کنید که مدام روش به درد شما می خورد و بیشتر می تواند برای شما بازدهی داشته باشد و سپس اقدام به خرید نمایید.برای آموزس زبان انگلیسی این را بدانید که باید کمی صبور باشید و هر روز برای آن وقت معینی را بگذارید و به صورت پیوسته کار کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. این متد  را به جرات می توان جز بهترین و پیشرفته تیرن متدهای آموزش زبان نام برد و استفاده از این روش برای کسانی که واقعا دوست دارند بهترین نتیجه را بدست اورند به شدت توصیه می شود.

 

آموزش زبان انگلیسی english for you توسط 13 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 81